Say yes to
Lm Weddingplanner
Hi, mijn naam is Loïs Myli
Graag stel ik mij even voor
Mijn naam is Loïs Mylie en ik ben oprichtster van LM Weddingplanner. Van kleins af aan heb ik meegeholpen in het evenementenbedrijf van mijn vader. Van kleinschalige romantische privédiners tot grote feesten voor duizenden gasten, ik genoot van de enthousiaste reacties die wij kregen. Maar mijn hart ging altijd extra snel kloppen van bruiloftsfeesten. Dat ik op iemands mooiste dag mee mag helpen een droombruiloft te organiseren, dat is geweldig. Daarom heb ik hier mijn specialisme van gemaakt. Ik heb diverse opleidingen gevolgd, zodat jullie mij gerust een zeer ervaren en professioneel weddingplanner kunnen noemen.
Mode en trends volg ik graag. Bij de styling van bruiloften kijk ik altijd zorgvuldig hoe ik opvallende eigenschappen van het bruidspaar kan laten terugkomen in de aankleding en de ceremonie. Zo maak ik iedere bruiloft persoonlijk en origineel. Door mijn creativiteit kan ik ook meedenken over de trouwkaart en zelfs helpen bij het ontwerpen.
Groots denken, met aandacht voor de kleinste details
Ieder bruidspaar is uniek
En dus is iedere trouwdag ook uniek! Een geslaagde dag begint met een goede voorbereiding. Daarom neem ik uitgebreid de tijd om jullie te leren kennen. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet, wat zijn jullie dromen, welke setting past bij jullie, waar houden jullie van, en, niet onbelangrijk, welk budget willen jullie besteden aan jullie grote dag.
Samen met jullie verken ik de mogelijkheden. Daarvoor ga ik op zoek naar geschikte locaties en leveranciers, waarna we samen een weloverwogen besluit kunnen nemen. En willen jullie op eigen terrein trouwen? Ook dat is mogelijk. Binnen mijn netwerk beschik ik over alle benodigde faciliteiten, alsmede een fantastische cateraar.
Alle plannen verwerk ik in een draaiboek, zodat we op de grote dag zelf helemaal niets aan het toeval overlaten. Gedurende de voorbereidingstijd onderhoud ik nauw contact met alle betrokken leveranciers, alsmede jullie als bruidspaar. Uiteraard check ik in de laatste dagen zorgvuldig of de locatie in orde is, alle leveranciers weten wat ze moeten doen en of de cateraar gedacht heeft aan eventuele allergieën van jullie zo geliefde gasten.
Op jullie grote dag zelf verwelkom ik jullie gasten, maak ik ze wegwijs en ben ik het aanspreekpunt voor een ieder, zoals jullie gasten, locatiemedewerkers, de BABS en leveranciers. Mochten er toch onverwachte situaties zijn, zal ik deze oplossen in de lijn waarin ik jullie tijdens de gesprekken heb leren kennen. Zo zal jullie grote dag zonder stress verlopen en absoluut onvergetelijk worden!